1. Livrare

Livrarea produselor este disponibila in toata tara intr-un interval de 1-60 zile, in functie de stocul furnizorilor si a timpului de productie.

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile lansate pe OneLiving.ro

Data estimata de livrare poate varia in functie de produsul comandat.

11.1.Conditii de livrare

La solicitarea OneLiving.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre OneLiving.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

11.2.Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB), sau prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si factura fiscala ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

11.3.Conditii de livrare

La solicitarea OneLiving.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre OneLiving.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

 

  1. Politica de retur

Conditii generale

Retur Gratuit in 14 zile

OneLiving.ro ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. 

Retur in 45 zile

Toti cei care nu mai doresc produsul OneLiving.ro dupa 14 zile, pot returna produsul cu conditia sa fie nedeteriorat, nepatat, sa nu fie rupt sau stricat de orice natura. Returul dupa 14 zile este suportat de client si se va pastra un commision de stocaj de 15% din valoarea comenzii.

Produsele OneLiving.ro vor trebui ambalate foarte bine pentru a nu fi deteriorate pe durata  transportului.(indiferent daca este retur in 14 zile sau 45 zile) In cazul avarierii produsului/produselor din cauza ambalarii necorespunzatoare, OneLiving.ro isi rezerva dreptul de a refuza coletul/coletele.

 

Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, OneLiving.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur in termen de 14 zile. Pentru retur in 45 zile returul va fi suportat de catre Client.

* Comenzile care sunt modificate, atipice sau au modificari majore la modelele existente, returul nu mai poate fi facut!

Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice OneLiving.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, completand urmatoarea Declaratie in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, OneLiving.ro poate refuza returul Gratuit in 14 zile si va fi eligibil pentru retur in 45 zile.

Informatiile necesare care trebuie furnizate OneLiving.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele: 

  • data expedierii coletului;
  • numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

 La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, OneLiving.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea Clientului, acestea urmand a fi asumate de OneLiving.ro.

 

Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, cu documentele aferente livrarii(facture, certificate de garantie etc). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: sa nu fie rupte, deteriorate de orice fel, patate etc.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 20 de zile lucratoare de la data la care OneLiving.ro intra in posesia produselor si le verifica starea acestora.  

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing